Hesap İşletim Ücreti Almayan Bankalar
Biliyorsunuz bankaların hesap işletim ücreti adı altında aldıkları bir ücret var. Bazı bankalar bunu şartlara bağlamış. Fatura otomatik ödeme talimatı, hesabınızın maaş hesabı olması gibi durumlarda kesmiyorlar bu ücreti. Benim de yıllardır kullandığım banka hesabımdan 10 gün önce 47 tl kadar bir ücret kesildi. Açıklamada “Hesap işletim ücreti 2. dönem” gibi bir şey yazıyordu. Bunun … Devamını oku